záruka NITRO

Naším cílem je dostat tě co nejdřív zpět do hry!

podmínky omezené záruky na SNOWBOARDY A VÁZÁNÍ NITRO

Na snowboardy a vázání značky Nitro se vztahuje DVOULETÁ záruční doba. Nitro Snowboards garantuje po dobu DVOU LET od prvního nákupu, že nové a nepoužité snowboardy a vázání Nitro jsou v okamžiku nákupu prosty výrobních vad a vad materiálů. Pokud je na zboží shledána závada, můžete jej, nebo pouze jeho vadnou část, reklamovat u prodejce, u kterého  jste zboží zakoupili. Uznaná reklamace se bude dle uvážení společnosti Nitro řešit buď opravou, nebo výměnou výrobku za nový. Nitro Snowboards nenese odpovědnost za náklady a škody vzniklé používáním vadného výrobku. V případě, že nebude zboží shledáno vadným, bude vráceno odesílateli. Tato záruka podléhá následujícím omezením:

1)   Záruka se vztahuje pouze na výrobky Nitro zakoupené u autorizovaných prodejců a platí jen pro prvního kupujícího. Je nepřenosná.

2)   Záruka se nevztahuje na poškození vzniklá:

  • čímkoli jiným než vadou materiálu a zpracováním
  • nešetrným a nevhodným zacházením
  • běžným opotřebením jízdou
  • neodbornou nebo nevhodnou montáží nebo nastavením vázání
  • použitím rozpouštědel nebo lepidel na zajištění insertů a šroubů
  • použití neoriginálního Nitro nářadí při montáži vázání

Jízdou na nevhodném povrchu jako jsou kameny, skály, klády, zábradlí, stoly a lavičky, schody, sedačky lanovek; při reklamaci též nebude brán zřetel na poškození vzniklá nárazy do překážek ve snowparcích apod.

3)   Záruku nelze uplatnit pokud:

  • je se snowboardem použito vázání jiné než Nitro
  • bylo zboží neodborně nebo neoprávněně upraveno
  • bylo zboží zakoupeno v jiné zemi (pro uplatnění záruky musí být produkt zaslán do země prodeje)

4)   Kupující doloží platnost záruky předložením nákupního dokladu.

Záruční doba opraveného nebo vyměněného zboží dobíhá podle záruky původního zboží. Dodatečné nebo jiné záruky nejsou možné, pokud není uvedeno jinak.

JAK REKLAMOVAt ZBOŽÍ

Prvním krokem při reklamaci je kontaktování autorizovaného Nitro prodejce, u kterého bylo zboží zakoupeno. V případě, že není možno tohoto kontaktovat či navštívit, teprve poté se prosím obraťte na nás.

Krok 1 - Seznamte se se zněním reklamačního řádu

Je zboží skutečně reklamovatelné?

  • Byl produkt zakoupen v uplynulých 24 měsících?
  • Byl zakoupen u autorizovaného prodejce?
  • Máte k dispozici doklad prodeje?
  • Je vada skutečně způsobená vadou materiálu či vadným zpracováním?
  • Je vada způsobená nárazem, nevhodným zacházením, nedbalostí, špatně vykrytým dopadem, nárazem lanovky, vysokou teplotou, úmyslným poničením, neodbornou montáží, užitím nevhodných rozpouštědel nebo běžným opotřebením?
  • Seznamte se s pravidly reklamace.

Krok 2

Zboží dopravte do prodejny, ve které byl uskutečněn nákup nebo využijte náš kontaktní formulář pro získání čísla RA (Return Authorisation). Formulář můžete využít i pro získání více informací. Pokud budete komunikovat přes e-mail, nezapomeňte poskytnout následující:

  • Kopii dokladu prodeje
  • Podrobný popis závady
  • Fotografie vadné části
  • Váš e-mail, adresu a telefonní číslo

Krok 3

Pokud bude vaše reklamace uznána, kontaktujeme autorizovaného prodejce a pomocí našeho kontaktního formuláře vám bude sdělena dodací adresa pro vrácení zboží. Zboží zabalte a připojte:

  • Kopii dokladu prodeje (účtenku)
  • Stručný popis závady a číslo RA
  • Páskou či papírkem označenou vadnou část
  • Zásilku opatřete čitelně číslem RA

Zákazník hradí poštovné a balné při odesílání zásilky na naše reklamační oddělení, Nitro Snowboards hradí přepravní náklady při odesílání reklamovaného zboží zpět.

Všechny produkty se s ohledem na životní prostředí snažíme nejprve opravit. Pokud toto není možné, dojde k výměně za nový a reklamovaný kus bude recyklován tak, aby se na skládku dostalo co nejméně odpadu (pro příklad mrkněte na stránky našich kámošů https://www.nokboards.com/en/).

Pokud se na zboží nevztahuje záruka a nelze jej opravit, bude vráceno odesílateli v původním stavu.

FAQ (ČASTO KLADENÉ DOTAZY)

Na co se vztahuje záruka?

  • Delaminace v důsledku vadného zpracování (topsheet, skluznice nebo sidewally)

  • Praskání topsheetu, hran, jádra nebo sidewallů v důsledku vadného zpracování

  • Vady vzniklé zpracováním nebo použitím vadného materiálu při výrobě

Na co se záruka nevztahuje?

Škody způsobené nárazem, nevhodným zacházením, nedbalostí, špatně vykrytým dopadem, nárazem lanovky, vysokou teplotou, úmyslným poničením, neodbornou montáží, užitím nevhodných rozpouštědel, běžným opotřebením nebo čímkoli jiným než vadou materiálu a zpracováním.

Mohu si nechat poslat vyreklamované zboží do PO Boxu?

Bohužel nelze zasílat do PO Boxu, je potřeba adresa.

Zakoupil jsem zboží na aBay, vztahuje se na něj Nitro záruka?

Na zboží zakoupené na eBay a u neautorizovaných obchodníků se nevztahuje naše Nitro záruka.

Jsou vázání poškozená nárazem sedačky lanovky kryta zárukou?

Ne. Buďte opatrní při nástupu na sedačkovou lanovku. Některé mají nižší nastupovací plošinu a sedačka vám může nárazem do vázání poškodit patku. Sklopte patku vázání před nástupem a chraňte vázko před zbytečnou újmou.

Co si představit pod pojmem běžné opotřebení?

Snowboardy, vázání, boty a oblečení, které se používají často v nehostinných horských podmínkách, bohužel nevydrží věčnost. I když bychom si to přáli a snažíme se, aby vám sloužily co nejdéle, častým používáním se dříve nebo později projeví jejich opotřebení ve formě škrábanců nebo blednutí barev a potisků.

Potřebuji původní doklad (účtenku) nákupu k uplatnění záruky?

Ano, účtenka s datem nákupu je pro uplatnění záruky nutností, bez něj nelze zboží reklamovat. Pokud jste doklad o koupi ztratili, kontaktujte prodejce a zkuste jej dohledat.

Kde získám náhradní díly pro nereklamovatelné zboží?

Obraťte se prosím na nejbližšího autorizovaného prodejce, který by měl mít díly k dispozici. Pokud z nějakého důvodu nemůžete skočit do obchodu, využijte náš kontaktní formulář nebo lokálního distributora.